۱. فروت کرفت بر روی چه دستگاه هایی اجرا می‌شود؟

فروت کرفت در دو نسخه‌ی آندروید (Android) و (iOS) ارائه شده است و بر روی اکثر تبلت‌ها و گوشی‌های اندرویدی متوسط به بالا (با سیستم عامل ۴ و بالاتر) و بر روی آیفون، آیپاد و آیپد از نسخه‌ی ۶ به بعد اجرا می‌شود.

۲. آیا این امکان وجود دارد که بازی فروت کرفت را برروی کامپیوتر نصب کرد؟

خیر. این بازی تنها برای سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده است.

۳. من از فروت‌ کرفت استفاده می‌کردم اما دیگر باز نمی‌شود یا خیلی خطا نمایش می‌دهد!

بسیاری از خطاهای بسته شدن نرم افزار ممکن است به اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه شما بستگی داشته باشد. لطفا در صورتی که از فروت کرفت بر روی آیفون و آیپد استفاده می‌کنید، برنامه را پاک کرده و مجدد نصب نمایید.
اگر روی آندروید هستید، لطفا از بخش تنظیمات آندروید (Settings) بخش برنامه‌ها (Apps) رو باز کنید و فروت کرفت رو انتخاب کنید. گزینه‌ی Clear Data رو بزنید و مجددا وارد بازی بشید. در صورتی که مشکل حل نشد به ما خبر بدهید.

۴. آیا فقط کسانی که پول خرج می‌کنند در بازی پیشرفت می‌کنند؟

این تصور برای بعضی کاربران ما ایجاد شده است که کسانی که در جدول رتبه بندی بالا آمده اند، صرفا به دلیل خریدهای ریالی بوده است و این کاربران وقت کمتری نسبت به ایشان در بازی صرف می کنند. پیشرفت اصلی در جدول رتبه‌بندی فروت‌کرفت از طریق نبرد و ماموریت‌ها انجام می شود و مهم نیست که شما چه کارت‌هایی دارید و یا چقدر هزینه کرده‌اید؛ اگر کسی در جدول رتبه‌بندی بالاست، حتما ساعات بسیاری را در بازی صرف نبرد و ماموریت نموده است. جالب است بدانید که طراحان فروت کرفت،‌ با اینکه پول زیادی در بازی دارند اما رتبه هایشان بسیار بد است. 

<div class=